[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 403: Undefined property: unilang/languages/includes/lang_data::$country_names_en
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 403: Undefined property: unilang/languages/includes/lang_data::$country_names_en
English to Afrikaans translation please. - UniLang

English to Afrikaans translation please.

This is the place where you can ask for translations into several languages at once. For translations into or from just one specific language, please post in the language's own forum or official topic.

Moderators: Car, Luís, Johanna, Aurinĭa, Yserenhart, kibo, Global Moderators

.K.o.k.a.i.n.
Country: US United States (United States)

English to Afrikaans translation please.

Postby .K.o.k.a.i.n. » 2006-01-21, 17:06

Need this translated into Afrikaans if any of you would/could, please. Thank you. Due Thursday.
-----------------------

The Red Sports car

It was a rainy Friday afternoon and I was walking home from school. Just as I was about to cross a four-way stop, a shiny, red sports car flew past me and crashed into a tree. I quickly ran towards it and found a man laying there unconscious.

The man was dressed in a hand-tailored designer suit and he looked somewhere in his mid to late 40's. I immediately took out my cell phone and called emergency services. The ambulance arrived 30 minutes later and I thought that would be the last time I'd see the mysterious man...but I was wrong.

A week later, I received a surprise phone call from HIM. It turned out that he was a very well known producer in the advertising and film industry. I was shocked when he asked if he could meet with me tomorrow morning at 10 a.m. I was very curious to know what he wanted. At first, I didn't know whether to agree to meet him or not, but in the end, I said 'Yes' to his request.

The doorbell rang and I quickly went to open it. The man introduced himself as Joe McGuire and he offered me a place in a new advert he was producing because he wanted to thank me for saving his life. He then gave me all the details and said I was to fly to New York the next weekend. I was so excited!

After shooting the advert, I went on to playing a small role in a film. I am now a very successful actress earning more money than I could have imagined. All this fame and glamour made me think back to that fateful day 5 years ago. None of this would have happened had it not been for that red sports car.

Fabio
Real Name: Werner
Country: ZA South Africa (Suid-Afrika / uMzantsi Afrika / South Africa)

Postby Fabio » 2006-01-31, 21:01

Die Rooi Sportmotor.

Dit was ‘n reënerige Vrydag middag en ek was op pad huis to na skool. Net toe ek by die vier-rigting stop wil oorstap kom daar ‘n blink, rooi sportmotor verby my gevlieg en jag in ‘n boom vas. Ek het vinning nader gehardloop en vind toe ‘n man bewusteloos daar lê.

Die man het ‘n handgemaakte ontwerpers pak gedra en het in sy middle veertigs gelyk. Ek het onmiddelik my selfoon uitgehaal en die nooddienste geskakel. Die ambulans het 30 minute later gearriveer en ek het gedink dit was die laaste maal wat ek die man sou sien…maar ek was verkeerd.

‘n Week later, ontvang ek ‘n onverwagte oproep van HOM. Hy was toe ‘n wel bekende produksie bestuurder in die advertensie en film industrie. Ek was geskok toe hy vra of hy my die volgende oggend om 10:00 kon ontmoet. Ek was baie nuskierig oor wat hy wou hê, maar op die ou einde het ek toe “Ja” geantwoord op sy versoek

Die deurklokkie het gelui en ek het vinnig gaan oopmaak. Die man het homself voorgestel as Jerry McGuire en het vir my ‘n rol in ‘n nuwe advertensie was hy besig was om te maak aangebied om dankie te sê dat ek sy lewe gered het. Hy het toe vir my al die besonderhede gegee en gesê dat ek die volgende naweek New York toe moes vlieg. Ek was so opgewonde.

Nadat die advertensie geskiet is, het ek toe ook ‘n klein rolletjie in ‘n rolprent gespeel. Nou is ek ‘n suksevolle aktrise wat meer geld verdien as wat ek ooit sou kon droom het. Al hierdie bekendheid en glans laat my terugdink aan die noodlottige dag 5 jaar gelede. Niks hiervan sou ooit plaasgevind het as dit nie was vir die rooi sportmotor nie.

Return to “Translations”