[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 403: Undefined property: unilang/languages/includes/lang_data::$country_names_en
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 424: Undefined property: unilang/languages/includes/lang_functions::$regionsdata
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 424: Trying to get property of non-object
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 403: Undefined property: unilang/languages/includes/lang_data::$country_names_en
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 424: Undefined property: unilang/languages/includes/lang_functions::$regionsdata
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 424: Trying to get property of non-object
Diccionaris compatibles amb GoldenDict - UniLang

Diccionaris compatibles amb GoldenDict

Moderators: Iván, Núria Harket

crush
Country: US United States (United States)

Diccionaris compatibles amb GoldenDict

Postby crush » 2014-08-09, 17:09

Algú sap si hi ha un diccionari català compatible amb GoldenDict? Preferiria un diccionari monolingüe, ja que ja tinc uns diccionaris català-castellà. Si és bo no m'importa res de comprar-lo, només vull poder utilitzar-lo amb GoldenDict.

M'agrada molt el diccionari DIDAC (http://www.dicdidac.cat), bé que no és molt complet. Una cosa així seria perfecte..
Guk euskaraz, zuk zergatik ez?

Núria Harket
Language Forum Moderator
Real Name: Núria Harket
Country: ES Spain (España)

Re: Diccionaris compatibles amb GoldenDict

Postby Núria Harket » 2014-08-15, 19:30

Em sap greu, no sé ni de què parles :para: sóc massa vella per aquestes coses...

Return to “Catalan/Valencian (Català/Valencià)”