[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 403: Undefined property: unilang/languages/includes/lang_data::$country_names_en
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 403: Undefined property: unilang/languages/includes/lang_data::$country_names_en
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 424: Undefined property: unilang/languages/includes/lang_functions::$regionsdata
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/includes/lang_functions.php on line 424: Trying to get property of non-object
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/event/main_listener.php on line 85: Undefined index: nationality
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/event/main_listener.php on line 86: Undefined index: nationality
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/event/main_listener.php on line 87: Undefined index: country
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/event/main_listener.php on line 88: Undefined index: country
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/event/main_listener.php on line 89: Undefined index: country
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/event/main_listener.php on line 89: Undefined index: region
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/event/main_listener.php on line 90: Undefined index: country
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/unilang/languages/event/main_listener.php on line 90: Undefined index: region
Afrikaans- bluechiron - UniLang

Afrikaans- bluechiron

Moderator: Shiba

bluechiron
Real Name: LS

Afrikaans- bluechiron

Postby bluechiron » 2004-12-24, 20:34

Ek het daarvon n' bietjie gestudeer en ek wil weet of daar iemand is wat met my n' bietjie Afrikaans kan skryf. Is daar iemand wat dat kan maak?

Ons kan skryf oor veel dinge. Miskien kan ons met n' voorsteling begin.

Baie dankie!
Shukta shimi yuyankapak, kanpa ñawikunata wichkana ushankakunarakmi kanpa shungutawan uyankirakpish.
To know another language, first your eyes will have to be open, and you will have to listen with your heart.

Leviwosc
Real Name: Reinaldus Adreanus
Country: NL The Netherlands (Nederland)

Postby Leviwosc » 2005-03-18, 16:14

Ja, ek praat en skryf 'n bietjie Afrikaans. Helaas kan ek nie veel oefen met Afrikaanders nie. Dit is baie beter vir my as alleen boeke lees. Miskien kan on wat doen met Afrikaans op hierdie webwerf se kursusse en fora.
Image Image | Image Image Image Image | Image Image Image

andre
Real Name: Andre Botha
Country: ZA South Africa (Suid-Afrika / uMzantsi Afrika / South Africa)

Postby andre » 2005-06-21, 8:03

Ek is Afrikaans. Julle is welkom om in Afrikaans met my te gesels. :)

Sander.

Postby Sander. » 2005-06-23, 20:54

Might I remind you Andre (in South-Africa) :D That other forums (you know which one) deserves your attencion as well? :wink:

Return to “Afrikaans”